Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáme priateľského a pracovitého kolegu do nášho reklamačného tímu na pozíciu servisný technik. Čaká ťa práca so skúsenými profesionálmi, ktorí si pomáhajú a robia všetko preto, aby sa mohli pochváliť rastúcim počtom spokojných zákazníkov.
Hlavné zodpovednosti:
návštevy zákazníkov, obchodných partnerov a predajní za účelom overenia správnosti reklamácií
uzatváranie reklamácií opravami podľa servisnej dokumentácie
odoberať tovar na opravy, odvoz reklamovaného tovaru
špecifikácia reklamovaných závad, vypracovanie servisných správ
proaktívne riešenie potencionálnych problémov
navrhovanie zlepšenia procesov a pracovných postupov
Zamestnanecké výhody, benefity
- príspevok na stravovanie nad rámec Zákonníka práce
- príspevok na dopravu
- príspevok zamestnávateľa do III. dôchodkového piliera
- príspevok na rekreáciu
- koncoročné a mimoriadne odmeny
- zamestnanecké zľavy – zvýhodnený nákup tovaru z našej ponuky
- vernostná odmena za odpracované roky
- odmena za odporúčanie vhodného kandidáta
- príspevok pri životnom jubileu
- možnosť osobného a profesionálneho rozvoja
- flexibilný pracovný čas
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
- stredoškolské s maturitou
Vodičský preukaz
- B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
predchádzajúce skúsenosti v oblasti servisu a reklamácií sú vítané
dobré komunikačné schopnosti
čítanie technickej dokumentácie
technické myslenie, schopnosť rýchlo porozumieť produktom a ich špecifikáciám
manuálna zručnosť
schopnosť samostatne pracovať
zodpovedný prístup k práci