Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Radi by sme vás privítali v našom tíme! Hľadáme šikovného a dynamického človeka na pozíciu nákupca v spoločnosti zaoberajúcej sa predajom nábytku a bytových doplnkov.
Čo bude vašou úlohou?
- zodpovednosť za nákup tovaru vrátane objednávania, optimalizácie zásob a vedenia príslušnej agendy
- monitorovanie stavu objednávok, dodržiavanie termínov a zabezpečenie včasného doručenia tovaru
- komunikácia s dodávateľmi, vedenie evidencie skladových zásob a vyhľadávanie nových dodávateľov
- príprava prehľadných reportov na podporu strategických rozhodnutí
- cestovanie na medzinárodné výstavy, aby ste boli v kontakte s najnovšími trendmi a novými obchodnými príležitosťami
Čo od vás očakávame?
- skúsenosť v oblasti nákupu, ideálne v sektore nábytku alebo bytových doplnkov – nie je podmienkou
- schopnosť efektívne komunikovať s dodávateľmi a zabezpečiť plynulý tok informácií
- analytické myslenie, samostatnosť a precíznosť v správe skladových zásob
- ochota cestovať a aktívne sa zúčastňovať medzinárodných výstav
- znalosť anglického jazyka na komunikatívnej úrovni, aby ste bez problémov zvládli medzinárodnú komunikáciu
Zamestnanecké výhody, benefity
- príspevok na stravovanie nad rámec Zákonníka práce
- príspevok na dopravu
- príspevok zamestnávateľa do III. dôchodkového piliera
- príspevok na rekreáciu
- zamestnanecké zľavy – zvýhodnený nákup tovaru z našej ponuky
- koncoročné a mimoriadne odmeny (odmena za odpracované roky, príspevok pri životnom jubileu)
- odmena za odporúčanie vhodného kandidáta
- firemná knižnica
- príspevok na teambuilding
- možnosť kariérneho rastu
- flexibilný pracovný čas
Požiadavky na zamestnanca
Jazykové znalosti
- Anglický jazyk – Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
- Microsoft Word – Pokročilý
- Microsoft Excel – Pokročilý
Vodičský preukaz
- B